Tomb Raider The Dagger Of Xian

Engine Screenshot 2017.08.29 10.39.00 Tomb Raider The Dagger Of Xian
Tomb Raider to jedna z moich ulubionych serii gier która jest ze mną od ponad 20 lat. I chociaż obecne dwie części są naprawdę dobrymi tytułami to nie da się ukryć, że to druga część tej gry najbardziej wryła mi się w pamięć.

Dlatego też doceniam starania niejakiego Nicobass’a który sukcesywnie stara się przenieść ten tytuł na silnik Unreal Engine 4 – a muszę przyznać, że to co już udostępnił robi naprawdę ogromne wrażenie:

W chwili obecnej autor udostępnił nam wersję demonstracyjną swojego remake który zawiera jedynie pierwszy poziom ale i tak polecam się z nim zaznajomić. Gra jest tworzona od zera, zatem autor mógł pozwolić sobie na dodanie kilku mechanizmów znanych z obecnie produkowanych gier np. punktów kontrolnych które rozsiane są po całej lokacji.

Jak widzicie, gra wygląda obłędnie – najważniejszy jest jednak fakt, że autor (a właściwie autorzy, bo przy projekcie pracuje kilka osób + testerów) stara się odwzorować stare, dobrze wszystkim znane lokacje:

21200839 1484688824902493 2970748419743706676 o Tomb Raider The Dagger Of XianTa gra zupełnie nie wygląda na produkcję stricte „garażową” – autorzy w pełni wykorzystują potencjał UE 4 nadając grze takich szlifów, których nie powstydziłyby się nawet duże firmny developerskie.

Jako, że autorzy remake dość mocno naginają prawa autorskie do wizerunku Lary oraz całej mechaniki gry Tomb Raider The Dagger Of Xian ma zostać darmową produkcją – co oczywiście, powinno nas tylko cieszyć 😉

Po więcej materiałów (video, screenshoty oraz link do pobierania)  zapraszam na oficjalną stronę projektu.

Dodaj komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.