KonsolePoradniki

DOOMowe przedszkole, czyli droga do platyny

blog_-kopia

Witajcie po krótkiej przerwie w pisaniu “platynowych” poradników. Dzisiaj zajmiemy sie DOOM’em na PS4. O dziwo jak na szatański pomiot gra posada dość prostą platynę, gdyż z jednym drobnym wyjątkiem możemy grę przechodzić nawet na najłatwiejszym poziomie trudności.Oczywiście odradzam taką praktykę, gdyż gra nie stawowi wtedy żadnego wyzwania i się szybko nudzi 😉

Mody które promuję rozwijać w pierwszej kolejności:

Pistolet (Pistol)– zostawiamy na sam koniec rozgrywki, gdyż ta pukawka jest dobra jedynie na komary 😉

Karabin maszynowy (Chaingun) – Radzę zostawić na koniec rozgrywki, niby jest potężny ale za szybko “zjada” amunicję.

Strzelba (Combat Shotgun) – strzał wybuchowy (explosive shot). Dzięki tej modyfikacji nasza podstawowa broń zamienia się w granatnik skuteczny niemal w każdej sytuacji.

Super Strzelba (SuperShotgun) – ta broń posiada tylko jedną modyfikację, ale w pełni ulepszona robi sieczkę ze wszystkiego.

Ciężki karabin (Heavy Assalut Rifle) – Mikrorakiety (Micro Missiles). Zabójcze na większych oponentów którym nie śpieszno biec w naszym kierunku.

Karabin plazmowy (Plasma Rifle) – Bomba ogłuszająca (Stun Bomb). Moim zdaniem jest to naprawdę dobra modyfikacja.  Podrzucanie granatów ogłuszonym przeciwnikom to całkiem dobry sposób na dostarczenie im rozrywki 😉

Działko Gaussa (Gauss Canon) – Tryb oblężniczy (Siege Mode). To najmocniejsza broń w grze. Na “Koszmarze”  potrafi położyć jednym strzałem Barona Piekieł, na niższych poziomach trudności zabija wszystko co znajduje się jej przed lufą. Minusem jest jej znikoma szybkostrzelność, jednak po chwili wyczucia będziecie “zamiać” tym cackiem całe areny.

Wyrzutnia Rakiet (Rocket Launcher) – Naprowadzanie.  Wadą rakiet jest ich wolnostrzelność, ta modyfikacja zadba o to by każda wystrzelona rakieta trafiła do celu (a raczej: w cel)

platinium

Pożremy twoje ciało  (Thy Flesh Consumed)

Platynka wpada po ok. 20-25 godzinach grania, wszystko zależy od wybranego przez nas poziomu trudności całej kampanii.

Trofea związane z rozwojem fabuły w grze (nie do pominięcia)

Te trofea wpadają same w trakcie rozgrywki. Gra za pomocą punktów kontrolnych prowadzi nas przez całą grę, więc nie idzie się w niczym pogubić.

silver Strzelaj, póki nie zginie. (Shoot it Until it Dies)

Poknaj Cyberdemona w grze. Jest to pierwszy boss wątku fabularnego więc nie można go przeoczyć 😉 Muszę przyznać, że grając na średnim poziomie trudności ten przeciwnik jest dość trudny – w pierwszym etapie walki proponuję walić ze słabszych broni, gdyż po zdjęciu mu energii…Cyberdemon wraz z nami przenosi się do piekła i ponownie zaczyna swój piekielny taniec.

silverJest ich więcej? Żaden problem!  (Outnumbered? No Problem)

Jest to boss z końca 11 poziomu. Tak jak w przypadku Cyberdemona walka podzielona jest na dwa etapy – w pierwszym walczymy z jednym strażnikiem, później do niego dołączy kompan. Już pierwszy etap walki jest dość wymagający, gdyż nas przeciwnik posiada tarczę, przez którą jest niemal nieśmiertelny. Polecam wyczucie jego ataków i atakowanie z dwururki – jej “bam, bam” z bliskiej odległości potrafi zdziałać cuda ;-).  Drugi etap jest jeszcze gorszy – pomimo, że strażnicy pozbawieni są osłon, to potrafią wprowadzić naprawdę sporo zamieszania na arenie – warto się skupić na jednym z nich i prowadzić ciągły ostrzał ze wszystkiego co mamy – gdy pierwszy z nich padnie, dobicie drugiego nie stanowi już większego problemu.

silver Kto następny (Who’s Next?)

Trofeum zdobywamy za posłanie do piachu (bo chyba nie do piekła…?) ostatniego bossa w grze. Przygotuj się na dość ciężką walkę, gdyż trafisz na nad wyraz wredną bestię. Wyucz się jej ataków i uników na pamięć, korzystaj z BFG (na arenie jest kilka sztuk amunicji do tego “odkurzacza”) oraz z Gauss Canon z modem oblężniczym.

bronze E1M1  (E1M)

Ukończ pierwszą misję kampanii.

bronze W nieznane (Into the Unknow)

Wpadnie po ukończeniu 11 etapu.

gold Po kolana w trupach  (Knee-Deep in the Dead)

Ukończ grę na dowolnym poziomie trudności.

bronzeKrok w szaleństwo (A Toe in to Madness)

Musimy ukończyć misję UAC na poziomie ultra Koszmar. Skorzystajcie z tego glitcha a uporacie się z tym w przeciągu 15 minut 😉

DOOM 2016 UAC Ultra-Nightmare Glitch Run
Przepraszamy, jedynie zalogowani użytkownicy mają wgląd w spoilery.

bronze Stary znajomy (An Old Friend)

Zdobądź BFG-9000. Trofeum wpadnie pod koniec 8 misji.

Czy ten wpis okazał się dla Ciebie przydatny ?

Możesz go ocenić:

Średnia ocena: 5 / 5. Głosów: 1

Jeszcze nikt nie zagłosował ! Chcesz być pierwszy ?

Może cię zainteresować:

Trofea i osiągnięcia: OUTRIDERS

iPOD

MGS Phantom Pain – droga do platyny

Kabson

Trofea i osiągnięcia: Battlefield 1

Kabson

Trofea i osiągnięcia: Umbrella Corps

Kabson

Trofea i osiągnięcia: The Beast Inside

Kabson

Trofea i osiągnięcia: War Mongrels

Kabson

Zostaw komentarz


Obserwuj nasz blog !
Podaj swój adres email, by być informowanym na bieżąco o nowych artykułach pojawiających się na naszej witrynie.