PoradnikiPC/Gry

Dodajemy świecące przedmioty w Fallout 76

Fallout 76 jest znany z tego, że lwią częścią rozgrywki jest zabawa w śmieciarza. Każdy kto grał w tę grę (i się od niej nie odbił..) wie, że do kieszeni warto jest wkładać wszystko co nawija się pod celownik (rękę), jakichś materiałów wciąż nam brakuje, a z powodu “zagracenia” świata gry łatwo jest przeoczyć apteczki czy inne stimpaki…

Ewentualnie nasz ekwipunek jest pełen śmiecia ale akurat tego, które w tej chwili jest nam zupełnie niepotrzebne.

Dlatego też dzisiaj pokażę wam sposób na zmodyfikowanie F76 w taki sposób, by gra podświetlała interesujące Was przedmioty:

102 1543802383 1461887439
Aby uzyskać taki efekt, musimy na Nexus Mods (albo gdzie indziej…) poszukać modyfikacji ze słowem “glow” w tytule. Jak widzicie na obrazku poniżej jest ich już dość sporo:

Zrzut ekranu 45
Na potrzeby tego poradnika wykorzystam następujące modyfikacje:

Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie abyście również podświetlili nawet figurki i rośliny. Takie modyfikacje dodaje się analogicznie jak w/w.

Po pobraniu tych modyfikacji musicie wrzucić pliki *.ba2 do folderu \Data\ gry. Domyślną ścieżką jest:

C:\program files (x86)\bethesda.net launcher\games\Fallout76\Data\

Jeżeli w modyfikacji występują inne foldery (np. materials, bądź textures) to również je kopiujemy do wyżej wymienionego folderu i w razie potrzeby nadpisujemy pliki. Niektóre z modów mogą posiadać również kilka wersji kolorystycznych. W razie możliwości polecam wybierać bardziej “oczojebne” kolory – np. czerwony/purpurowy aby poszukiwane przedmioty jeszcze bardziej odznaczały się w świecie gry. Warto w tym kroku uruchomić notatnik i zapisywać sobie nazwy dodawanych modyfikacji, ułatwi to nam kolejne zadanie.

Skoro nasze modyfikacje znajdują się w odpowiednim folderze czas na stworzenie (jeśli go nie macie) pliku Fallout76Custom.ini aby poinformować grę, jakie pliki modyfikacji ma ładować na starcie gry. Ten plik musi się znajdować w folderze:

...\Dokumenty\My Games\Fallout 76\

Jeżeli go jeszcze nie posiadacie, możecie pobrać “goły” plik Fallout76Custom.ini z załącznika poniżej tego artykułu bądź stworzyć go w zwykłym notatniku. Ważne jest to, żeby początkowa zawartość tego pliku wyglądała następująco:

[Archive]
SResourceArchive2List = SeventySix - ATX_Main.ba2, SeventySix - ATX_Textures.ba2

Teraz wystarczy dodać nazwy plików modyfikacji oddzielając je przecinkami. W moim przypadku plik Fallout76Custom.ini wygląda tak:

Bez nazwy 1 1
Niech kolorowanie składni nie wprowadzi was w błąd. Screen powyżej pochodzi z Notepad2 a nie zwykłego systemowego notatnika. O zaletach tej aplikacji pisałem już wcześniej, więc tutaj tylko umieszczam link do tego poradnika.

Gdy już zakończymy edycję pliku Fallout76Custom.ini zapisujemy zmiany i uruchamiamy grę.

To by było na tyle w tym temacie, jeżeli jesteście zainteresowani tematem modyfikacji do Fallout 76 zapraszam do naszego działu pobieralni, w której od czasu do czasu będziemy dzielić się ciekawymi modyfikacjami do tej gry.

Zostaw tutaj coś po sobie !

Kliknij na ikonkę aby ocenić ten wpis. W ten sposób motywujesz nas do dalszej pracy. Pozostawienie po sobie komentarza to też dobry pomysł 😉

Średnia ocena 0 / 5. Liczba głosów: 0

Jeszcze nikt nie ocenił ;-(

Załączniki

Możesz również mnie wspomóc w rozwijaniu mojej pasji i tego bloga.

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Wpisy, które mogą Ciebie zainteresować:

Grand Theft Zombies

Kabson

Vivid Fallout – tekstury 1K/2k/4K

Kabson

Need For Speed Underground 2 High Vision Mod

Kabson

10 najlepszych modów do Max Payne 2

Kabson

Wild Penguins

Kabson

Ferrari Virtual Race Drift Mod 3

Kabson
Subksrybuj
Powiadom o
guest

1 Komentarz
najnowszy
najstarszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie strona http://variatkowo.pl używa Cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie zgodnie z polityką plików cookies. Ok, rozumiem Czytaj więcej