Mystery Of Tyskie Islands jest kolejną konwersją DOOM’a 2, którą chciałbym się podzielić z czytelnikami mojego bloga. Tym bardziej, że tą totalną modyfikacją Polacy udowodnili światu, że my nie gęsi… i swoje mody mamy 😉
Akcja gry dzieje się w 1912 roku. Wcielamy się w Franka Masseur’a, którego zadaniem jest obalenie złego dyktatora. To co się od razu rzuca w oczy to naprawdę rozbudowane lokacje. Przez większą część gry będziemy walczyć w dżungli, która jak na możliwości silnika została nawet dobrze odwzorowana. W trakcie testowania modyfikacji nawet raz pomyślałem sobie, że jeżeli pierwszy Far Cry byłby wydany tę dekadę wcześniej… to właśnie tak by wyglądał.
Autor konwersji o swojsko brzmiącym nicku WojtTheDoomer naprawdę włożył sporo pracy w to, aby lokacje nie wyglądały na gotowce złożone z assetów. Wszystko jest tu spójne i chociaż niektóre etapy to nieźle zaprojektowane labirynty, naprawdę rzadko będziecie musieli korzystać z dostępnej w grze mapy.
Do naszej dyspozycji został oddany nowy arsenał, niestety strasznie zubożony w porównaniu do tego, co oferują inne modyfikacje DOOM’a. Na nasze szczęście przeciwnicy nie są szczególnie odporni na serwowany przez nas ołów, więc poziom trudności w tej grze został odpowiednio zbalansowany.
Galeria: Mystery Of Tyskie Islands
Modyfikację możecie pobrać stąd, ewentualnie wykorzystać nasz mirrorek na forum. Grę uruchamiamy za pomocą silnika GZDOOM.