Miałem nadzieję, że wraz z premierą Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition wrócę na moje ulubione stare śmieci, czyli do miasta Vice City i wraz z Thomas’em „Tommy” Vercetti ponownie wspólnie przeżyjemy jego przygody.
Niestety, wszyscy wiemy jak dopracowana jest cała odświeżona trylogia. Masa błędów, bugów i brak niektórych ścieżek audio sprawiły, że te gry są naprawdę mało grywalne i nawet kolejne patche tego nie naprawią…
Dlatego też z pełnym entuzjazmem przedstawiam wam moją metodę na ogranie Grand Theft Auto: Vice City tak, abyśmy nie dostali zawału przez grafikę (właściwie tekstury) z 2003 roku.
W celu poprawienia jakości wyświetlanych tekstu posłużymy się modyfikacją AI Enhanced Textures for Vice City.
Jak sama nazwa wskazuje, Jamasen do poprawy tekstur w grze użył sztucznej inteligencji, która wykonała swoje zadanie bardzo dobrze. Śmiem twierdzić, że te tekstury są znacznie lepsze od tych które dostaliśmy w Definitive Edition.
Galeria: AI Enhanced Textures for Vice City.
Jak widzicie po screenach, gra wygląda znacznie lepiej od tego co oferuje nam The Definitive Edition.
Jak zainstalować AI Enhanced Textures for Vice City ?
Pobierz modyfikację. Możesz to zrobić ze strony moddb.com (2,5 GB), bądź wykorzystać nasz mirror (1,39 GB). Wykorzystaliśmy archiwizator NanoZIP, stąd ta różnica 😉
Rozpakuj archiwum. Jeżeli pobrałeś mod z naszego mirrora uruchom plik unpack.bat, aby wypakować pliki.
Folder modloader, scripts oraz plik dinput8.dll skopiujcie do głównego folderu gry.
Ważne !
Modyfikację instalujemy na “świeżej” wersji gry ! Tzn. nie może być już wcześniej modyfikowana. Gra musi być w wersji 1.0 !
Życzę miłego grania !