CHD czy gzip do kompresji obrazów PCSX2 ?
Cytat z NullO data 2023-08-20, 14:46Właśnie przepakowuję całą swoją kolekcję gier na PCSX2 do formatu *.chd. Jako, że zajmie mi to około pół tygodnia zastanawiam się, czy dobrze robię ?
Spotkał się ktoś kiedyś z problemami po kompresji *.iso do *.chd ? Czego mogę się spodziewać ?
Właśnie przepakowuję całą swoją kolekcję gier na PCSX2 do formatu *.chd. Jako, że zajmie mi to około pół tygodnia zastanawiam się, czy dobrze robię ?
Spotkał się ktoś kiedyś z problemami po kompresji *.iso do *.chd ? Czego mogę się spodziewać ?
Cytat z Kabson data 2023-08-23, 09:18Konwertuj do *.chd.
Gzipy zostawiają po sobie śmieci (pliki indeksacji) , które trzeba cały czas usuwać.
Konwertuj do *.chd.
Gzipy zostawiają po sobie śmieci (pliki indeksacji) , które trzeba cały czas usuwać.
Cytat z Emumaniak data 2023-08-24, 08:01CHD to format przeznaczony do skompresowanych obrazów i chociaż gzip czasami lepiej kompresuje, to tak jak admin wspomniał, śmieci nam na dysku.
Zatem nie kombinuj i konwertuj na chd 😉
CHD to format przeznaczony do skompresowanych obrazów i chociaż gzip czasami lepiej kompresuje, to tak jak admin wspomniał, śmieci nam na dysku.
Zatem nie kombinuj i konwertuj na chd 😉
Cytat z Jar0 data 2023-09-08, 11:52Tylko i wyłącznie gzip. Co prawda, potrzebuje pliku indeksu, ale te można łatwo usunąć. A różnica w kompresji jest ogromna
Tylko i wyłącznie gzip. Co prawda, potrzebuje pliku indeksu, ale te można łatwo usunąć. A różnica w kompresji jest ogromna
Cytat z Snow8lind data 2023-09-12, 15:56Ja na ok. 40 GB gier z PS2 kompresją gzip zaoszczędziłem ok 4 gb. Moim zdaniem, nie ma sensu pakować...
Ja na ok. 40 GB gier z PS2 kompresją gzip zaoszczędziłem ok 4 gb. Moim zdaniem, nie ma sensu pakować...
Cytat z Kabson data 2023-09-14, 16:58IMO nie ma sensu, od którejś aktualizacji emu tworzy te swoje
*.pindex.tmp
do każdej nowej gry na naszym dysku. Nawet gdy odświeża bibliotekę gier, więc przy większej ilości tytułów może to trochę zająć...
IMO nie ma sensu, od którejś aktualizacji emu tworzy te swoje *.pindex.tmp
do każdej nowej gry na naszym dysku. Nawet gdy odświeża bibliotekę gier, więc przy większej ilości tytułów może to trochę zająć...
Cytat z Emumaniak data 2023-09-15, 19:12Dopiero to zauważyłem... 😕
Wcześniejsze wersje emulatora na bank tworzyły pliki *.pindex.tmp dopiero wtedy, gdy faktycznie odpalaliśmy grę. A ja od tygodnia mielę swoją 500 GB kolekcję by to sprawdzić 😈
Dopiero to zauważyłem... 😕
Wcześniejsze wersje emulatora na bank tworzyły pliki *.pindex.tmp dopiero wtedy, gdy faktycznie odpalaliśmy grę. A ja od tygodnia mielę swoją 500 GB kolekcję by to sprawdzić 😈
Cytat z BlackHeart data 2023-10-01, 21:39Preferowałem archiwa w formatach 7zip oraz zip jednak przy dużej ilości gier ta metoda się nie sprawdza. Przez chwilę testowałem format gz, ale ostatecznie stwierdziłem, że format chd jest najlepszy, choć nie zawsze kompresuje obrazy płyt lepiej niż gz.
Zatem zagłosowałem na gzip. Chyba nic lepszego już nie wymyślą.
Preferowałem archiwa w formatach 7zip oraz zip jednak przy dużej ilości gier ta metoda się nie sprawdza. Przez chwilę testowałem format gz, ale ostatecznie stwierdziłem, że format chd jest najlepszy, choć nie zawsze kompresuje obrazy płyt lepiej niż gz.
Zatem zagłosowałem na gzip. Chyba nic lepszego już nie wymyślą.