Film reklamowy a budowanie marki
Cytat z klal data 2025-04-22, 11:27Zastanawiam się, czy warto w ogóle robić film reklamowy, jeśli celem nie jest sprzedaż, tylko raczej budowanie wizerunku – np. pokazanie wartości firmy, jak pracujemy, jak traktujemy klientów. Ma to sens?
Zastanawiam się, czy warto w ogóle robić film reklamowy, jeśli celem nie jest sprzedaż, tylko raczej budowanie wizerunku – np. pokazanie wartości firmy, jak pracujemy, jak traktujemy klientów. Ma to sens?
Cytat z Grast data 2025-04-22, 12:57Taki film wizerunkowy to dziś jedno z popularniejszych rozwiązań – nie chodzi o sprzedaż wprost, tylko właśnie o pokazanie firmy „od kuchni”. Klienci często podejmują decyzje nie tylko na podstawie ceny, ale też tego, z kim mają do czynienia. Video pokazujące ludzi, atmosferę, podejście do klienta czy nawet historię marki działa lepiej niż tysiąc słów. Można to potem używać w różnych miejscach – od strony www po kampanie rekrutacyjne. Na stronie https://www.storymakers.pl/video/filmy-reklamowe/ masz kilka przykładów takich realizacji – od razu widać, że nie chodzi tylko o „reklamę”, ale właśnie o pokazanie firmy w bardziej osobisty sposób. To może być naprawdę wartościowe, jeśli zależy Ci na zaufaniu klientów.
Taki film wizerunkowy to dziś jedno z popularniejszych rozwiązań – nie chodzi o sprzedaż wprost, tylko właśnie o pokazanie firmy „od kuchni”. Klienci często podejmują decyzje nie tylko na podstawie ceny, ale też tego, z kim mają do czynienia. Video pokazujące ludzi, atmosferę, podejście do klienta czy nawet historię marki działa lepiej niż tysiąc słów. Można to potem używać w różnych miejscach – od strony www po kampanie rekrutacyjne. Na stronie https://www.storymakers.pl/video/filmy-reklamowe/ masz kilka przykładów takich realizacji – od razu widać, że nie chodzi tylko o „reklamę”, ale właśnie o pokazanie firmy w bardziej osobisty sposób. To może być naprawdę wartościowe, jeśli zależy Ci na zaufaniu klientów.