Mono Injector

Forum Hackarchiv Hacki i cheaty Mono Injector

Otagowano: 

Temat zawiera 4 odpowiedzi, i ma 2 odpowiedzi, ostatnio zaktualizowany przez iPOD iPOD 24 kwietnia 2018 o 14:22.

Oglądasz 5 wpisów - 1 z 5 (wszystkich: 5)
  • Autor
    Wpisy
  • #17952
    iPOD
    iPOD
    • 138 postów.

    Bardzo prosty injector 64bit, obsługujemy go z poziomu wiersza poleceń.

    Virustotal:

    https://www.virustotal.com/#/file/43a671dfcd2f10ea9dc2db060d18e833363a2d4b3f6a2376c4bada89541576ac/detection

    Download:

    http://kializer.com/3Hx0
    #20099

    Anonim
    • 112 postów.

    do czego to wlasciwie sluzy. kiedys uzylem do odpalenia far cry 4 w d9 chyba co mozna z tym robic jeszcze ?

    #20102
    iPOD
    iPOD
    • 138 postów.

    Służy do dodawania własnych bibliotek w kod gry. Najczęściej to hacki do gier online.

    #20137

    Anonim
    • 112 postów.

    nie wiem dokladnie na czym polega dzialanie dll i wiec moje pytanie moze byc glupie ale czy np ktosa nie moze napisac takiej biblioteki zeby eliminowac takie sytuacje jak opisana tutaj ? Zeby uzytkownik mogl sprawdzic czy nie jest dymany:

    Piraci łamią Denuvo w RiME i oskarżają zabezpieczenia o obniżanie wydajności w grach
    DANIEL GÓRECKI, 2017-06-02 01:30 | ŹRÓDŁO DSOGAMINGDSOGAMING | KOMENTARZE (27)KOMENTARZE (27)

    Na początku tygodnia informowaliśmy, że Tequila Works rzuciło wyzwanie piratom, obiecując usunąć z gry RiME zabezpieczenia Denuvo, jeśli te zostaną złamane przez hakerów. Oczywiście twórcy wiedzieli, że prędzej czy później ich nowa produkcja zostanie spiracona, ale chyba nie spodziewali się, że nastąpi to tak szybko.

    Denuvo w RiME, podobnie jak wcześniej w Resident Evil VII , złamano bowiem w zaledwie 5 dni. Ostatnie gry z tą technologią przeważnie były piracone po ok. 10 dniach (Mass Effect: Andromeda i Prey), ale najwyraźniej hakerzy potraktowali wyzwanie twórców bardzo ambicjonalnie.

    Najbardziej interesujący wydaje się tu jednak fakt, że zdaniem osoby, która odpowiedzialna jest za złamanie tej produkcji, Denuvo odpowiedzialne jest za spadki płynności i przycięcia w RiME. Podaje ona, że podczas uruchamiania gry lub wczytywania save’ów zabezpieczenie odwoływało się do 300 tysięcy tzw. triggerów – „Zastanawiałeś się dlaczego gra ma tak długie ekrany wczytywania danych? – oto odpowiedź”.

    Dla porównania w takich tytułach, jak Nier: Automata, Prey czy Sniper: Ghost Warrior 3, odpalanych jest tylko 1000 triggerów. To ma być jednak dopiero rozgrzewka, ponieważ po ok. 30 minutach rozgrywki liczba ta wzrasta w RiME do 2 mln, a Denuvo wysyła 10 do 30 żądań na sekundę, co zdaniem piratów znacząco wpływa na wydajność gry.

    Zainteresowani mogą zweryfikować te twierdzenia, ponieważ zgodnie z obietnicą wydawca RiME, Grey Box, udostępnił oficjalny patch, który usuwa Denuvo z ich produkcji. Ciekawi jesteśmy jak ta decyzja wpłynie na sprzedaż tego tytułu.

    #20146
    iPOD
    iPOD
    • 138 postów.

    Dlatego gram na konsolach 😉  Tam nie ma Denuvo,  DRM i innego badziewia, Napchają tego do portów gier z konsol a potem [email protected]#$, że gra źle zoptymalizowana….

    Odpowiadając na pytanie – w teorii tak, jak ktoś napisze odpowiednią dll’kę to injector jest w stanie „wstrzyknąć” swój kod w kod gry.

Oglądasz 5 wpisów - 1 z 5 (wszystkich: 5)

Musisz się zalogować by odpowiedzieć w tym temacie.