Dodajemy świecące przedmioty w Fallout 76

Fallout 76 jest znany z tego, że lwią częścią rozgrywki jest zabawa w śmieciarza. Każdy kto grał w tę grę (i się od niej nie odbił..) wie, że do kieszeni warto jest wkładać wszystko co nawija się pod celownik (rękę), jakichś materiałów wciąż nam brakuje, a z powodu “zagracenia” świata gry łatwo jest przeoczyć apteczki czy inne stimpaki…

Ewentualnie nasz ekwipunek jest pełen śmiecia ale akurat tego, które w tej chwili jest nam zupełnie niepotrzebne.

Dlatego też dzisiaj pokażę wam sposób na zmodyfikowanie F76 w taki sposób, by gra podświetlała interesujące Was przedmioty:

102 1543802383 1461887439 Dodajemy świecące przedmioty w Fallout 76
Aby uzyskać taki efekt, musimy na Nexus Mods (albo gdzie indziej…) poszukać modyfikacji ze słowem “glow” w tytule. Jak widzicie na obrazku poniżej jest ich już dość sporo:

Zrzut ekranu 45 Dodajemy świecące przedmioty w Fallout 76
Na potrzeby tego poradnika wykorzystam następujące modyfikacje:

Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie abyście również podświetlili nawet figurki i rośliny. Takie modyfikacje dodaje się analogicznie jak w/w.

Po pobraniu tych modyfikacji musicie wrzucić pliki *.ba2 do folderu \Data\ gry. Domyślną ścieżką jest:

C:\program files (x86)\bethesda.net launcher\games\Fallout76\Data\

Jeżeli w modyfikacji występują inne foldery (np. materials, bądź textures) to również je kopiujemy do wyżej wymienionego folderu i w razie potrzeby nadpisujemy pliki. Niektóre z modów mogą posiadać również kilka wersji kolorystycznych. W razie możliwości polecam wybierać bardziej “oczojebne” kolory – np. czerwony/purpurowy aby poszukiwane przedmioty jeszcze bardziej odznaczały się w świecie gry. Warto w tym kroku uruchomić notatnik i zapisywać sobie nazwy dodawanych modyfikacji, ułatwi to nam kolejne zadanie.

Skoro nasze modyfikacje znajdują się w odpowiednim folderze czas na stworzenie (jeśli go nie macie) pliku Fallout76Custom.ini aby poinformować grę, jakie pliki modyfikacji ma ładować na starcie gry. Ten plik musi się znajdować w folderze:

...\Dokumenty\My Games\Fallout 76\

Jeżeli go jeszcze nie posiadacie, możecie pobrać “goły” plik Fallout76Custom.ini z załącznika poniżej tego artykułu bądź stworzyć go w zwykłym notatniku. Ważne jest to, żeby początkowa zawartość tego pliku wyglądała następująco:

[Archive]
SResourceArchive2List = SeventySix - ATX_Main.ba2, SeventySix - ATX_Textures.ba2

Teraz wystarczy dodać nazwy plików modyfikacji oddzielając je przecinkami. W moim przypadku plik Fallout76Custom.ini wygląda tak:

Bez nazwy 1 1 Dodajemy świecące przedmioty w Fallout 76
Niech kolorowanie składni nie wprowadzi was w błąd. Screen powyżej pochodzi z Notepad2 a nie zwykłego systemowego notatnika. O zaletach tej aplikacji pisałem już wcześniej, więc tutaj tylko umieszczam link do tego poradnika.

Gdy już zakończymy edycję pliku Fallout76Custom.ini zapisujemy zmiany i uruchamiamy grę.

To by było na tyle w tym temacie, jeżeli jesteście zainteresowani tematem modyfikacji do Fallout 76 zapraszam do naszego działu pobieralni, w której od czasu do czasu będziemy dzielić się ciekawymi modyfikacjami do tej gry.

Jak bardzo te informacje były dla Ciebie przydatne ?

Kliknij w ikonkę aby ocenić ten wpis:

Średnia ocen / 5. Liczba głosów:

Załączniki

Jeden komentarz do “Dodajemy świecące przedmioty w Fallout 76

  • iPOD
    20 lutego 2019 o 20:17
    Permalink

    Zaktualizowany plik Fallout75Custom.ini powinien zawierać: SResourceArchive2List = SeventySix – SeventySix – 00UpdateMain.ba2, SeventySix – 00UpdateStream.ba2, SeventySix w przeciwnym razie nie widać przedmiotów w sklepie.

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.